My Remix of "Say What You Wanna" ! Enjoy !!

26 comments

Vilgotlava ✪
Vilgotlava ✪10 months ago

Really cool Brazilian Bass remix you've made of this track! The drop is really heavy with the deep bass with the hard brass stabs! I voted for sure! If you have some time you can also check out my remix of musicbyLUKAS - Still In Love and maybe vote for it ;)

Score: 0
Elizaveta Vladi
Elizaveta Vladi10 months ago

Nice remix! Voted back!

Score: 0
Sredensse
Sredensse10 months ago

Good sound.
keep it up.
I supported you.
Best wishes.

Score: 0
Universe Planet
Universe Planet10 months ago

Hey we are SUBBASS we really enjoyed your track we give you a VOTE !! Please listen to our remix say what you wanna and give us a vote back thanks for your support!!!

Score: 0
Mike Harrison
Mike Harrison10 months ago

Hi NEENOO ! Just listened your remix and must admit that your work is really great, I really love it ! Voted for you ! You can vote for my remix by checking it on my profile ! Thanks !

Score: 0
Akashii
Akashii10 months ago

I am sorry that this is a copied and pasted comment but I don't really have enough time to ask everyone for their vote ):

I just wanted to tell you that I checked out your track and I voted for it!!!!! Would you do the same for me please?

I have a remix on my profile that I would like for to win. Could you vote it please if you like it?

And also if possible please give your honest feedback on it if you have the time? Thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Good luck!!! Lets make the world a great place with our music!!!! Cheers!!!! 🍻 🍻 🍻 🍻

Score: 0
No profile picture
Dante Davis10 months ago

I like what I hear. You have my vote. Maybe vote on my latest remix too? Check it out I won't disappoint you.

Score: 0
UNEK
UNEK10 months ago

Hi I voted! Good luck in Spinnin Records contest broo Check my new track and give voted, Thanks

Score: 0
NasXmusic
NasXmusic10 months ago

#voted! let's help each other <3\3

Score: 0
Lauwz
Lauwz10 months ago

I Voted! It's a very good remix ;D. If you've got time, check out my remix too!

Score: 0
Bryce T
Bryce T10 months ago

Amazing track! You have my vote, and will probably get many more for your efforts. Could you please spare a second of your time and vote❤ for my new 'Say What You Wanna' remix.
You can also follow me on soundcloud for a follow back!!
Much appreciated and good luck!!!

Score: 0
Tonyschwery
Tonyschwery10 months ago

Super remix bro :) Best drop ever , good luck..voted !! Pls vote back & cheers

Score: 0
Lauwz
Lauwz10 months ago

Voted!!! It's a very good remix ;D. If you've got time, check out my remix too!

Score: 0
Gyllenskepp
Gyllenskepp10 months ago

OMG! love this bass, Lovely!
U got my vote! :)

Please check my remix Still In Love,
if you like it vote! :)

Score: 0
Werna_a
Werna_a10 months ago

I love your work My vote is yours.
....
I also invite you to listen to my track and earn your vote.
..

Score: 0
delarosa
delarosa10 months ago

Cool bassline, voted. Pls check out my remix as well. Thx.

Score: 0
OLB
OLB10 months ago

Even better than your 'Still in love' Remix! Awesome work, keep it up.

Score: 1
iamNEENOO
iamNEENOO10 months ago

Thanks ! i like ur remix :)

Score: 0
No profile picture
1015569472801168110 months ago

HOLY SHIT

Score: 1
iamNEENOO
iamNEENOO10 months ago

<3 Holly molly

Score: 0
XERHO
XERHO10 months ago

COOL REMIX. VOTE ME BACK IF YOU WANT. THANK YOU..

Score: 2
iamNEENOO
iamNEENOO10 months ago

Thanks !! done

Score: 0
Jordan Oliver
Jordan Oliver10 months ago

Wow, i really didn't expect that drop. That was really powerful! Love the brassstabs you used :) If you've got time, check out my remix too!

Score: 2
iamNEENOO
iamNEENOO10 months ago

Thanks !! i Love ur remix nice drop ;) voted

Score: 1