Balloon

KAZEY & RASIALZ

we back with future style, this drop is ordinary but i hope u like it :) vote guys and thanks for the comment

39 comments

D@no
D@no6 months ago

Defently voted 🔥 🔥 nice vibe 💯 🔥

U know my track memories?? Noo :0 if u want go on my page and tell me what you think 🤔 🔥🎧💯

Score: 0
DJ Gaspard Olivier

good job voted

Score: 1
D0PE MUSIC
D0PE MUSIC1 year ago

hello good track voted if not difficult support my track "Baby" thanks in advance and good luck

Score: 1
Asaro
Asaro1 year ago

Nice Track Kazey & Rasialz, I dropped a vote. If you can vote back on my new Track "Allan Rockwell - Selfish Remix" that would help a lot, thx.

Score: 1
EnergyWolf
EnergyWolf1 year ago

Great Track I like it😀
and you get my vote😀
But vote me back EnergyWolf ft Paris ft Simon Get back
Ty😀😀

Score: 1
MAHDI
MAHDI1 year ago

Very good , Voted , Give the voted back

Score: 0
KAZEY & RASIALZ
KAZEY & RASIALZ1 year ago

yeah i'll do that

Score: 0
Deneo
Deneo1 year ago

Mhmmm... I voted.

Score: 1
DJ.wilstars
DJ.wilstars1 year ago

good

Score: 1
Blonde Koala
Blonde Koala1 year ago

Voted!
BK.

Score: 1
GFE ultra
GFE ultra1 year ago

ThnXXX a lot for your support! Already voted! Good Luck!

Score: 1
eicos&Diver
eicos&Diver1 year ago

Hei ,
Nice song;-)
Please check my new remix if you want:-)
good luck,
eicos&Diver

Score: 0
V£ktar
V£ktar1 year ago

Nice fusion of sounds here!!!....voted!!!....plz also check my track out and like if you like what you hear....cheers:)

Score: 1
DIONESIUM
DIONESIUM1 year ago

voted back as promised.

Score: 1
KAZEY & RASIALZ
KAZEY & RASIALZ1 year ago

yeah

Score: 0
NYKOLUKE
NYKOLUKE1 year ago

Cool synth voted! Please listen and vote for my new track ,thanks.

Score: 1
alpqal
alpqal1 year ago

Hi, im a little music producer that wanna get bigger, listen my unique track if u want, and if u like it , enjoy it! help me

Score: 1
D3ARD4N
D3ARD4N1 year ago

AMAZING BRO
I REALLY LOVE IT
VOTED BACK
THANKS KAZEY & RASIALZ FOR THE SUPPORT

Score: 1
rougdrag
rougdrag1 year ago

Hei,
Thanks 4 vote and comment,
I'vote back
Good luck
Love and Peace
Rougdrag

Score: 1
LAFAYETTE ✪
LAFAYETTE ✪1 year ago

this is really cool i like it and voted. can you please vote back for my track "Koa" if you like it aswell ?

Score: 1
BrotherCharles
BrotherCharles1 year ago

Very interesting track. You have my support. Voted! I like to support those that express creativity and passion. If possible, please check out my track release: "RHYMING SUNSHINE".

I would be delighted to receive your vote of support and/or comment feedback.

Cheers!

Score: 1
GFE ultra
GFE ultra1 year ago

Very catchy sound!!! Super beat! Voted!
I have a new Track...would you listen to it if you have time! Would be Kind!!

Score: 1